۱۳۹۱ مرداد ۲۱, شنبه

تفسیر عکس - قدرت

در بیشتر عکس های سکسی در مقابل زنان ظریف، مردان درشت و قوی هیکل قرار دارند. مردانی با کیر* بزرگ. از یک منظر زیبایی در هیکل مردان همین ورزیدگی آن است و افتخارشان ( آرزویشان) داشتن کیر بزرگ. شاید به این دلیل که حس قدرت به آنها دست می دهد. مردان قدرت را دوست دارند. البته زنان هم اما به نوعی دیگر.
موقتاً از مردان می گذرم. این جا موضوع اصلی زنان هستند. گاهی زنان جویای حس قدرت به روشی مردانه می شوند. یعنی از کیر مصنوعی استفاده می کنند. و البته با این ابزار جدید سکس با مردان را به سکس با زنان ترجیح می دهند. اما چرا؟ به نظر می رسد با این کار زنان به یک جور حس قدرت می رسند. چند نکته در این جا می تواند حائز اهمیت باشد. 
یکم این که قدرت همیشه ابزار می خواهد و به خودی خود وجود ندارد. با واسطه ما قدرت را درک می کنیم. به قول یکی از دوستان شاه به واسطه ی تاجی که بر سر دارد صاحب قدرت می شود. این جا ابزار چیز دیگر است که ظاهرا ً مردان آن را دارند، اما با این تعریف مردان چنین وسیله ی قدرتی ای را ندارند.

دوم این که بین رفتار این دو ابزار تفاوتی است. قبل از این که این بخش را گسترده تر کنم لازم است بگویم که در هر دو رابطه شخصی که باسن خود را در اختیار دیگری می گذارد تقریباً به یک نوع لذت یا رنج سکس می رسد. اما در مورد طرف دیگر. در حالتی که یک مرد باشد با وجود اعصاب موجود در عضوی طبیعی یک حس طبیعی به وجود می آید و خب واکنش های هرمونی داخل بدن مرد را از هوشیاری به در می کند. یک جور حالت خلسگی. اما در مورد زنی که عضوی مصنوعی را به خود متصل کرده دیگر حسی در کار نیست . یک پلاستیک است که بدون وجود اعصاب وارد بدن یک شخص دیگر می شود که می تواند از آن لذت ببرد یا نبرد. این موضوع را خیلی راحت با مقایسه چهره ی مردان و زنانی که مشغول به سکس هستند می توان درک کرد. چهره ی زنان حالتی مصنوعی دارد و یا این که خنده ای یا خشمی در صورتشان هست که ربطی به این عضو ندارد صرفاً جایگاه است که آن حس را ایجاد می کند ( یعنی مردی به زیر و زنی به رو).
باز می گردم به مردان. مردان چطور با عضو طبیعی خود دنبال قدرت می گردند؟ جدای از فرآیند تجاوز، اگر به همین روش و مسالمت آمیز بخواهم به آن نگاه کنم احتمالاَ استفاده از بی حس کننده روش مناسبی است برای رسیدن به این حس. بی حس کننده در واقع روشی است برای تبدیل کیر طبیعی به مصنوعی برای مدتی که زمان دارد و باید در نظر داشت که بعد از اتمام زمان حس هم به خاطره تبدیل می شود نه به چیزی که وجود دارد.

* دلیل این که به جای کیر ننوشتم آلت جنسی نوعی تقلید از منابع انگلیسی زبان است. وقتی لغتی برای عضوی از بدن ما وجود دارد می شود از آن استفاده کرد. به نظرم نه خود عضو یک چیز بی  ادبانه است نه لغتی که به آن نسبت داده شده است ، این ذهن ماست که آن ها را بد یا خوب جلوه می دهد و خب طبیعتا ً این که در چه جایگاه ی از چه لغتی استفاده می کنیم هم مهم است و من این را می دانم.
پ.ن. مسایلی در این نوشتار آورده شده اند که خود نیاز به توضیح دارند، شاید در نوشته های بعدی به طور خاص به آنها پرداختم.

هیچ نظری موجود نیست: