۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

مجلس در مجلس

بهترین ، قدرتمندترین، موثرترین، کارآمدترین مجلس دنیا را داریم. افرادی شایسته و دانا بر کرسی هایی نشسته اند که برایشان چه خون ها که ریخته نشده! چندا سال پیش یک هفته تعطیل شد و آب از آب تکان نخورد و هیچکس به فلان جایش هم نبود، هر از گاهی دور هم جمع می شوند گردو بازی می کنند، هر از گاهی دور صحن مجلس طواف می کنند تا خاطرات دوران راهنمایی و دبیرستانشان زنده شود، هر از گاهی به هم فحش می دهند ، گاهی به ما ، نه طرف دار این هستند نه آن ، چه داخلی چه خارجی، چه غربی ، چه شرقی ، چه خودی ، چه نخودی، آن ها فقط می دانند نه این و نه آن، مهم نیست کی یا کجا یا چی یا کدام این و آن،هر از گاهی باهم کتک کاری می کنند. با صلوات رأی می دهند بدون اینکه دست به دکمه ای بزنند.
در حال حاضر هم تصمیم گرفته اند به بحرانی ترین مشکل کشوری و مردمی یعنی باخت تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره بپردازند ، چه چیزی بالاتر از این! حتی بارها گفته اند برای حقوق و مزایایش نیست که آنجا اینگونه کار می کنند ، آن ها برای تفریح کردن وارد گود شده اند. برای خوش بودن.
خلاصه مجلسی گرفته اند در مجلس برای خودشان...شاید بعد تر با این دکمه های رأی و تلوزیون ها و رییس مجلس بنشینند و مافیا بازی کنند،همهی امکاناتش را دارند. بزرگترین مجمع بازی مافیا، چنان رکوردی بزنند که کس ندیده باشد.

هیچ نظری موجود نیست: