۱۳۸۶ بهمن ۲۱, یکشنبه

1.من و تو - به همون اندازه که من نیاز دارم یه نفر بهم محبت کنه تو نیاز داری که به کسی محبت کنی.
2.چشم - چشم بعضی ها وقت زشتی ها رو می بینه.
3.رقابت - عزیزانی هستند که حتی درزمینه بدبختی هم رقابت می کنند.
4.با توجه به خبرگزاری های ایران - دلم برای این آمریکا یی ها می سوزد چون:کسی در انتخابات ریاست جمهوری اشان شرکت نمی کند.مردم از دولتمردانش بسیار ناراضی هستند و از شرایط بد زندگی در عذابند.کسی به آنها توجهی نمی کند و منزوی هستند.مرتب در عرصه جهانی شکست می خورند.تکنولوژی ندارند و خودکفا نیستند.و اصولا بیچاره هستند.
5.بوق - دیشب خواب دیدم که می خوام بوق بزنم ، بوق پشت شیشه بود و من خیال کردم الانه که تصادف کنم ، پس چپ کردم.
6.سقوط - دلم می خواست 5-6 سال سقوط کنم یا لا اقل 72 ساعت.
7.عزیزم - شب دیر بیا خونه ، آخه فردا باید پول خیاط رو بدم.
8. ! - آقای محترم ، بیشعور.
9.اگه ننویسم یادم میره - یادم رفت.

هیچ نظری موجود نیست: