۱۳۸۷ خرداد ۲۳, پنجشنبه

بسملا بسملا

ایرانیان گرامی
در مصرف برق صرفه جویی کنید زیرا که این نعمت ، این موهبت خدادادی (!) صادر می شود به کشور های همسایه ؛ برای اینکه به شما کمک کنیم ، برقتان را قطع می کنیم.
در مصرف آب صرفه جویی کنید زیرا که خدا امسال این نعمت و موهبتش را از ما دریغ کرده است و ما هم هیچ تدبیری در سر نداشتیم مگر غرق کوروش ؛ شاید بخواهیم این نعمت را هم صادر کنیم ، حـــــــالا.اگر این کار هم برایتان دشوار است ، آب را هم جیره بندی می کنیم.
در مصرف گاز صرفه جویی کنید زیرا که ما این موهبت الهی را همانطور که در خبرها هم اعلام می کنیم به کشورهای همسایه و هر جا که دستمان برسد صادر می کنیم ؛ گفتیم که در زمستان شکایت نکنید گازتان قطع است ، فشارش کم است و از نق و نوق ها.
در مصرف بنزین صرفه جویی کنید زیرا که ما آن را بی خودی سهمیه بندی نکرده ایم , بنزین سوپر را که الکی از سهمیه حذف نخواهیم کرد به قیمت سه برابر بفروشیم . نفت این نعمت خدا دادی به عللی نا معلوم رو به اتمام است و مملکت بی اقتصاد می ماند.
در مصرف لباس اعمم از پیراهن ، تی شرت ، مانتو ، روسری ، شلوار و یا پارچه برای دوخت این قبیل پوشش ها اصلا ً صرفه جویی نکنید ما هم در این راه با تس و تی پا و هرگونه عمل دیگری بدون هیچ صرفه جویی شما را کمک و راضی نگه می داریم.
چرا خودتان را به نفهمی می زنید ! در مصرف عمر صرفه جویی کنید ؛ لطفاً بمیرید دیگر.
در ازای این صرفه جویی های دلیرانۀ شما مردم شریف و غیور از آن دختری که در آشپزخانه اشان انرژی هسته ای پخته بود می خواهیم تا کمی برق هم برایتان بپزد.
فقط هیچگاه فراموش نکنید که
ما می توانیم بیشعورترین باشیم ،
ما می توانیم مملکتمان را بدون دخالت هیچ کشور خارجی به روزگار سیاه بنشانیم ،
ما می توانیم منزوی باشیم ،
ما می توانیم دروغگو باشیم ،
ما می توانیم خودمان را هم فریب دهیم.
امضـــــاء
خدانگهدار

هیچ نظری موجود نیست: