۱۳۸۷ خرداد ۲۴, جمعه

: تعویض پیام گیر بلاگر با هالو اسکن در سیستم بلاگر جدید :

با توجه به اینکه سیستم نظر گیری ( کامنت گذاری ) بلاگر نسبتاً ضعیف است و بیشتر وقت ها نمی شود به آن وارد شد و یا ویرایش ( edition) آن و پاسخگویی به نظراتی که داده شده است ساده نیست ؛ خیلی ها از هالو اسکن جهت جمع آوری نظر ( کامنت گیری ) استفاده می کنند. این کار برای کسانی که بلاگر خود را به حالت الگوی قدیم در » ی آورند بسیار ساده است ، اما بلاگر جدید برتری هایی نسبت به بلاگر قدیم دارد و همچنین بیشتر پوسته های ( قالب ) ساخته شده توسط افراد مختلف برای بلاگر جدید است. بنا براین در اینجا روش جایگزینی این دو سرویس نظر گیری ( کامنت گذاری ) را می نویسم.
[ من فرض می کنم شما زبان بلاگر تان را فارسی کرده اید ]
ابتدا وارد بخش مدیریت وبلاگ خود در بلاگر شوید. سپس در بخش چیدمان ویرایش HTML را انتخاب می کنید.
قبل از هرگونه کاری بر روی الگو گزینۀ " گسترش الگوهای عناصر صفحه " را انتخاب کنید. سپس به وسیلۀ جستجوگر ( Ctrl + F ) این عبارت را پیدا کنید : "data:post.allowComments" .
بعد از اینکه این بخش را یافتید به جای این خط :

این خطوط را جایگزین کنید :
* فراموش نکنید که نام Account هالو اسکن خود را به جای write your name بنویسید


کا به همین سادگی تمام می شود.
اما در ادامه می توانید این عبارت را هم جستجو کنید :


و به جای آن هم همان عبارت قبلی هالو اسکن را کپی کنید.
این کار به شما این امکان را می دهد تا در مواقعی که نمی خواهید کسی برای نوشتۀ شما نظر دهد با استفاده از " گزینه های ارسال " بخش " ایجاد پیام جدید " بلاگر و غیر فعال کردن ارسال نظر به خواستۀ خود برسید.
نکتۀ دیگر پوسته ( قالب _ Template ) هالو اسکن است . برای اینکه یک هالو اسکن مشابه آنچه در این وبلاگ می بینید ، داشته باشید می توانید کد زیر را در بخش "Style Sheet " هالو اسکن خود کپی کنید و اگر تمایل داشتید به سادگی آن را تغییر دهید.
[]
اگر به دنبال رنگ بندی های مختلف هستید هم می توانید از این لینک استفاده کنید :

هیچ نظری موجود نیست: