۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

اینجا دیوانه خانه است

این دیگر چه دنیایی است…چند روزی است که ویکی لیکس خبر ساز شده، دنیا دیگر به جایی تبدیل شده که نمی شود قایم شد.این خوب است؟شاید…چند روز پیش بود که در بی بی سیاین خبر پخش شد که در یک پارک جنگلی که بر زمین و زارش نوشته اند خطر حمله خرس است و مؤدب باشید، خرسی آمده مردی را خورده گویا و کارآگاهان در پی اثبات این قتل اند و اگر ثابت شود خرس اعدام می شود در حالی که در آن کشور انسان اعدام نمی شود.خرس هم قتل عمد و غیر عمد دارد مگر اخمخ؟ جهان زیر ذره بین است آن ته ِ تهِ دنیا را می پایند تا ببیند چه قدر می توان همه چیز را به طور منطقی فهمید بعد این جا بیخ گوشمان یک هشت پا نتیجه ی جام را تعیین می کند ولی اگر من ادعای پیامبری کنم خشتکم را بر سرم می کشند، این است منطق آدم ها. همه این ها هست با خیلی چیزهای دیگر. بعد اینجا ما می گوییم رأی مان کجاست؟ می کشندمان می گویند حجابت کو؟!

همین کارها را می کنید که خیلی ها می آیند بعد از انتخابات فحش می دهند به اول آخر نوری حالا می گویند چرا اولین خبر ، خبر فوت او نیست و یادت هست کنسرتش؟ یادتت هست ترانه ای که خواند؟

همین خبرهای در هوا پخش است که یکی می گوید آمده است تا به قول خودش فان داشته باشد و بقیه اگر خارج از عکس های  بهمان او  می چرخند بنجل هستند و حال به هم زن.

همین کارها را می کنند که یکی می آید بلاگ هک می کن برا ازدواج…همین کارها را می کنند که عاشقی می شود با پیژامه نشستن پشت این مونیتور و با قیافه ای هپلی  از یک شخصیت مجازی نوشتن .

همین کارها  را می کنند که گوز لایک دارد نه مغز.

۲ نظر:

دنیا گفت...

در دیوانه خانه بودنش شکی نیست

سیاوش گفت...

هه..