۱۳۹۰ فروردین ۲۶, جمعه

کارتون ببینید

All Good Things to Those who wait
این جمله یکی از چندین و چند خط دیالوگ انیمیشن Tangled است که خب اگر مثل من احساس بزرگی می کنید نبینیدش، بگذارید وقتی احساس بچگی کردید ببینید. به هر حال تنها جمله ی خوب انیمیشن برای من همین بود. ها! اسیر بار فلسفی اش شدید؟! این جمله تنها از ا ین بابت خوب است که در آخر نشان می دهد این اشراری که صبوری از خودت نشان دادند برای منفعت بیشتر بسی کور خوانده بودند و ضایع شدند و حالشان گرفته شد پس چه نشسته ای دوست من ، حتی در شرارت جای هیچ استخاره نیست، دم دستی ها را بگیر و برو برای بقیه اش هرچه زودتر تلاشی کن که وقت تنگ است و آدم های خوب اشرار خور فراوان!

۱ نظر:

niloofar گفت...

آقا اگه یکی بچه بود بعد همینجوری بود اخلاقش , حکمش چیه؟ بعد ینی الان من هورا شدم یا نه؟ ینی که من الان خوبم یا اشرارم؟
تبصره:اگه یهو حواسم نبود صبور بازی از خودم دراوردم چند سال برام حبس میبرن؟